Tusen frågor..

Vad är de han känner? Vad är de han vill? Hur ska de börja? Hur ska de sluta? Tusen tankar och funderingar. Men inga svar. Orkar inte fundera och gråta mer.
Hur ska jag kunna få svar på mina frågor och tankar när han vägrar att berätta sina kännslor för mig? Hur ska jag någonsin kunna veta vad han vill?!  Känns som om att han inte tar något på allvar när jag försöker prata med han. Bara skämt och fnitter från hans sida elller byta till något annat ämne. Känner han sig obekväm i ämnet? vad är de han döljer? vad vill han få fram av allt? Som sagt Tusen frågor och inga svar.

Han betyder allt för mig, Utan han hade jag inte mått som jag gör. tycker om han så otroligt mycket. Han har gjort mitt liv till de så mycket bättre. Innan han kom in i mitt liv var de i tusen bitar. Kunde inte lösa något i mitt liv. Men nu finns han i mitt liv,  Men varför känns de som att de är något som kommer gå fel? vad ska jag göra för att de inte ska bli så? Vad behöver jag ändra på?

Är de mig själv?
Är jag för knubbig? Har ja för krokig näsa?  Fel frisyr? förkort? vad är de som äre fel?

=(=( 3riika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0