Gjorde jag fel?

Tror jag har gjort något fel. läste igenom hans mobil när han var ute i bilen,vet att ja inte borde ha kollat i hans mobil, men blev så sårad när jag läste ett sms  där de stog något liknande som: Ska du försöka få den dära fejkblondinen att börja träna? hon med den slappa magen, hängiga brösten. vad ser du hos henne?  Känns abra inte rätt. Hur kan en sån elak människa skriva något sånt om en människa dom aldrig träffat?

Är de så folk ser mig som en fejkblondin? slapp fet mage? Hängiga bröst? INGEN ÄR PERFEKT! Inte ens jag. Känner mig så sårad. vet inte ens vad han svara till denna människa, känner han samma sak som denna personen? Skäms han över mig?

Vad ska jag göra?


=(=( 3riika 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0