Uppgradering..

Dags för att uppgradera mig lite då.. Var ju ett tag sedan jag skrev.

Helgen

Har varit hos simon i helgen. vi har myst kollat på film, Varit ute och gått Varit på marieberg köpcentrum. han bjöd mig på salladsbuffe. Jätte gott. :D Sen åkte jag hem från han i söndags.


Sjuk.

jag har ävn gått och blivit sjuk., förkyld, ont i halsen, täpt i näsan,. har knappt kunnat sova något sen i söndags. Simons fel han smitta mig. :P HAHA. Är så trött i kroppen missar massa i skolan. och de är inte bra. Men måste till skolan I morgon Onsdag,. Måste gå på en föreläsning så jag får godkänt i en uppgift. vill ju inte missa för mycket fast jag är sjuk..

Kräftskiva

Snart helg igen då, Då kommer simon och då ska vi på kräftskiva hos Malle och jack. ska dricka, äta gott och ha de riktigt trevligt. :D


=)=) 3riika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0